Våre politikere

Kommunestyret

• Edvin er ordførerkandidat, gruppeleder og nestleder i Ås Arbeiderparti.

• Emilie Åm

Emilie står på 2. plass på Ås Arbeiderpartis liste og er vår varaordførerkandidat. Hun er også leder i Ås AUF.

• Jørgen er Arbeiderpartiets 5. kandidat i Ås.

• Anette er Arbeiderpartiets 4. kandidat i Ås. Som firebarnsmor brenner hun for flere ting: Det er på tide å satse på gode skoler innvendig, nå som byggene er på plass. Læremidler, nok voksne og gode leke- og arbeidsforhold for barna må prioriteres. Et bredt folkehelsetilbud for alle barn og unge, som er tilgjengelig for alle, uansett levekår. Aktiv støtte til all frivillighet. Rask integrering av nye Åsborgere fra krigsrammede områder. Strenge krav til utbyggere om miljøvennlige nybygg, grønne områder og nullutslipp fra byggeplasser

• Martin er Arbeiderpartiets 3. kandidat i Ås.

Styret

• Live er leder i Ås Arbeiderparti, og jobber som rådgiver innen avløp på Kommunalteknikk i Vestby kommune. Hun er opptatt av en god oppvekst for barn og unge, bærekraftig infrastruktur, kulturarven vår og ikke minst at vi jobber for å bedre miljøet i Oslofjorden. Hun er også opptatt av kortreiste arbeidsplasser, og at alle skal leve gode, trygge liv.

• Edvin er ordførerkandidat, gruppeleder og nestleder i Ås Arbeiderparti.

• Kristin er Arbeiderpartiets 19. kandidat i Ås.

• Eivind Norum

• Hilde Myhrer

• Mary Shrestha

• Oddvar Kolstad

Oddvar er Arbeiderpartiets 19. kandidat i Ås.